مقایسه تنباکو موهیتو با لیمو نعنا

مقایسه تنباکو موهیتو و لیمو نعنا

همراه همیشکی تروی سلام، از اونجایی که پرسش های زیادی درمورد تفاوت های بین تنباکو موهیتو و لیمو نعنا داشتین در این ویدیو این دو تنباکو را باهم مقایسه کرده ایم، در ادامه همراه ما باشید.

 ویدیو مقایسه تنباکو موهیتو و لیمو نعنا

خلاصه ای از ویدیو:

درواقع این دو طعم فقط از لحاظ بو با یکدیگر فرق میکنند و در این مورد کاملا سلیقه ای هست که کدام طعم را بپسندید اما ( برای درک بهتر از این دو تنباکو پیشنهاد میکنیم ویدیو بالارا تماشا کنید ) و ویژگی های این دو تنباکو شامل زیر میباشد:

  • سبک
  • خنک
  • بسیار خوشبو

معرفی تنباکو موهیتو

تنباکو موهیتو یکی از طعم های خنک و پرطرفدار دوست داران قلیان می باشد. موهیتو جزو طعم های خنک و سبک در میان تنباکوها به شمار می آید که اخیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در اصل موهیتو نوعی نوشیدنی گازدار می باشد که از ترکیب آب گازدار، برگ نعنا، شکر و آبلیمو تهیه می شود که نوعی نوشیدنی کوبایی می باشد. در این طعم تنباکو نیز عصاره این ترکیبات استفاده شده و طعم این ترکیب احساس می شود. تنباکو تروی یکی از با کیفیت ترین و طبیعی ترین محصولات را به مشتریان عرضه می کند که می توانید با خیال راحت از محصولات این برند استفاده کنید. کیفیت را با طعم های تنباکو تروی تجربه کنید.

موهیتو تروی

معرفی تنباکو لیمو نعنا

تنباکو لیمو نعنا تروی | Troyshi Tobacco Lemon with Mint Flavour که از اسم آن نیز مشخص است ترکیب لیمو با عصاره نعنا می باشد که ترکیبی بسیار خوش طعم می باشد. این تنباکو در دسته تنباکوهای سبک و خنک قرار می گیرد. اگر علاقه مند به طعم های خنک هستید و به دنبال ترکیبی سبک می گردید قطعا تنباکو لیمو نعنا گزینه مناسبی برای شما می باشد. تروی یکی از بهترین برند های عرضه انواع تنباکو می باشد و شما می توانید بهترین ترکیب های تنباکو را از این برند تهیه کنید و از کیفیت طعم ها لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Call Now Button