معرفی تنباکو تمشک

تنباکو تمشک

در این ویدیو قصد داریم به شما درباره تنباکو تمشک که یه چند وقتیه خیلی محبوب شده با شما دوستان صحبت کنیم البته که دلیل محبوبیت این طعم میزون بودن آن هست یعنی نسبتا سبک، نسبتا خنک و جالب این هست که عطر و بو آن کاملاشبیه به تمشک هست،در ادامه همراه ما باشید.

ویدیو معرفی تنباکو تمشک

 

 معرفی تنباکو تمشک تروی | Troyshi

تنباکو تمشک تروی | Troyshi Raspberry طعمی بسیار دلنشین با رایحه ای ملیح و جالب طعم تمشک می باشد که اخیرا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. تنباکو تمشک در دسته تنباکوهای نسبتا سبک قرار میگیرد و ذاتا خنک محسوب می شود. اگه به دنبال طعمی خنک و سبک و دلچسب برای ضیافت هایتان هستید قطعا این طعم برای شما طعمی مناسب می باشد. برند تروی یکی از باکیفیت ترین و بهترین محصولات تنباکو را در اختیار مشتریان قرار می دهد و شما عزیزان می توانید با خیال راحت از کیفیت و اصالت محصول، کالای مورد نظر خودتان را از طریق همین سایت سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید. کیفیت محصولات و رضایت مشتریان همواره اولویت ماست.

ترکیب های محبوب تنباکو تمشک

از ترکیب های خفن  این تنباکو میتوانیم به ترکیب های زیر اشاره کرد:

تمشک بستنی

تمشک شکلات

درباره فروشگاه اینترنتی تروی 

تنباکو تروی محصولی ترکیه ای می باشد که نماینده رسمی آن در ایران فروشگاه تروی شی | Troyshi Tobacco در کرج و تهران و یا سایت این نمایندگی ها به آدرس TROYSHI.COM می باشد .

نکته ای که تنباکو تروی رو نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد،تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است . همچنین تنباکو تروی قابلیت خرید آنلاین و تحویل به موقع را از همین سایت دارد که شما را با یک تجربه متفاوت در خرید آشنا می نماید .

نتیجه گیری ویدیو:

طعم تمشک از آن دسته طعم های پرطرفدار،محبوب و خاص هست . ویژگی های این طعم بصورت زیر میباشد :

  • نسبتا خنک
  • نسبتا سبک
  • محبوب

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Call Now Button