معرفی تنباکو هندوانه، هندوانه یخ و هندوانه آدامس

معرفی تنباکو هندوانه، هندوانه یخ و هندوانه آدامس

همراهان همیشگی تروی سلام ،امروز به شما سه تا از ترکیب های خفن و جدید تروی که بر پایه طعم هندوانه هست را معرفی کنیم، این سه ترکیب اول خود تنباکو هندوانه هستش و دو طعم بعدی ترکیب هندوانه آدامس و هندوانه یخ هستند، در ادامه همراه ما باشید.

ویدیو معرفی تنباکو هندوانه، هندوانه یخ و هندوانه آدامس | Troyshi

” معرفی تنباکو هندوانه | Troyshi Watermelon Tobacco “

تنباکو هندوانه : این طعم در دسته تنباکو های سبک و خنک قرار میگیرد.طعم و عطر این محصول بسیار خوشایند است و مناسب ترکیب با اکثر طمع ها نیز می باشد .ما این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم چونکه با اکثر ذائقه ها همخونی دارد. ما مفتخریم که توانسته ایم این محصول را در کیفیت بالا و طمع خوب در TROY برای شما فراهم کنیم .

پیشنهاد ما: تماشا ویدیو معرفی تنباکو فانتستیک یخ و آدامس یخ ( برای مشاهده اینجا کلیک کنید )

”معرفی تنباکو هندوانه یخ | Troyshi Watermelon Ice Tobacco “

این تنباکو با وجود خنک بودن خود هندوانه با یخ ترکیب شده و برای افرادی مناسب است که طمع سردی بیشتری از تنباکو خود می خواهند.یخ موجود در این محصول باعث ایجاد بوی بسیار خوب در هنگام استعمال میشود و بسیار محیط را خوشبو می کند.خرید این تنباکو در TROY به دلیل خوشبو بودن و سبک بودن آن بیشتر توسط بانوان انجام می گیرد.امیدوارم با سفارش این محصول از TROY از آن لذت ببرید.

”معرفی تنباکو هندوانه آدامس | Troyshi Watermelon Gum Tobacco “

تنباکوی هندوانه آدامس یک تجربه متفاوت از یک طعم سبک است . این تنباکو یکی از طعم های فانتزی و محبوب می باشد. این تنباکو خنکی خاصی برای خوشایند سازی و حس خوب دهان ایجاد میکند و ترکیبی همانند جویدن آدامس برای شما ایجاد میکند.با افتخار این محصول در TROY آماده سفارش برای شما می باشد.

محبوب ترین طعم های ترکیب با هندوانه تروی :

نعنا یخ

لیمو

آدامس یخ

درباره فروشگاه اینترنتی تروی

تنباکو تروی محصولی ترکیه ای می باشد که نماینده رسمی آن در ایران فروشگاه تروی شی | Troyshi Tobacco در کرج و تهران و یا سایت این نمایندگی ها به آدرس TROYSHI.COM می باشد . محولات تروی تحت لیسانس آلمان می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . نکته ای که تنباکو تروی رو نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد،تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است . همچنین تنباکو تروی قابلیت خرید آنلاین و تحویل به موقع را از همین سایت دارد که شما را با یک تجربه متفاوت در خرید آشنا می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Call Now Button