معرفی تنباکو پرتقال خامه و انگور سیاه خامه

معرفی تنباکو پرتقال خامه و انگور سیاه خامه

همراهان همیشگی تروی سلام ،امروز به شما دو تا از ترکیب های خفن و محبوب تروی که بر پایه طعم خامه هست را معرفی کنیم، این دوتا ترکیب محبوب و خفن تنباکو پرتقال خامه و انگور خامه هستند، در ادامه همراه ما باشید.

ویدیو معرفی تنباکو پرتقال خامه و انگور سیاه خامه | Troyshi

” معرفی تنباکو پرتقال خامه | Troyshi Orange Cream Tobacco “

تنباکو پرتقال خامه :  پرتقال خامه در دسته محصولات سبک و گرم قرار میگیرد .این محصول از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات TROY است و طرفداران زیادی دارد .طعم خوش و عطر خوب این تنباکو از جمله مجبوبیت های این محصول به حساب میاد.ترکیب پرتقال که یک تنباکوی خنک می باشد با چاشنی خامه یک ترکیب گرم را حتما به شما پیشنهاد می کنیم . ما مفتخریم که همواره تروی شی توانسته بهترین کیفیت از این محصول را برای شما به ارمغان بیاورد .

”معرفی تنباکو انگور سیاه  خامه | Troyshi Grapes Cream Tobacco “

تنباکو انگور سیاه و خامه جزء طعم های گرم و سنگین محسوب می شود .ترکیب طعم های انگور که شیرین و گرم و سنگین می باشد با عصاره ی طعم خامه که چاشنی خوش طعم تنباکو های شیرین می باشد.این تنباکو عطر و طعم بی نظیری نیز دارد.عصاره خامه در هر ترکیبی باعث ملایم شدن آن می شود.امیدوارم با سفارش این محصول از TROY از آن لذت ببرید.

محبوب ترین طعم های تروی :

انبه یخ

سیب یخ

انبه

بلوبری خامه

پرتغال خامه

درباره فروشگاه اینترنتی تروی

تنباکو تروی محصولی ترکیه ای می باشد که نماینده رسمی آن در ایران فروشگاه تروی شی | Troyshi Tobacco در کرج و تهران و یا سایت این نمایندگی ها به آدرس TROYSHI.COM می باشد . محولات تروی تحت لیسانس آلمان می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . نکته ای که تنباکو تروی رو نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد،تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است . همچنین تنباکو تروی قابلیت خرید آنلاین و تحویل به موقع را از همین سایت دارد که شما را با یک تجربه متفاوت در خرید آشنا می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Call Now Button