معرفی تنباکو دو سیب نعنا

معرفی تنباکو دو سیب نعنا

همراهان همیشگی تروی سلام ،امروز می خوایم به شما طعمی را معرفی کنیم که حتما اسمشو شنیدین که به شدت خفن و به یاد موندنی هستش.ما قصد داریم تنباکو دو سیب نعنا را بهتون معرفی کنیم.در ادامه همراه ما باشید.

ویدیو معرفی تنباکو دو سیب نعنا | Troyshi

” معرفی تنباکو دو سیب نعنا | Troyshi Apple 2X Mint Tobacco “

دو سیب نعنا : این محصول در دسته محصولات پرفروش و محبوب تروی قرار می گیرد. این محصول یک طعم سنگین بر پایه سیب و خنک بخاطر وجود نعنا هستش که سنگینی تنباکو دو سیب را دلپذیرتر و خوش طعم تر می کند. تنباکو دوسیب به علت اصیل بودن محبوبیت زیادی بین افراد مختلف دارد و ترکیب این تنباکو با نعنا اون را بی نظیر تر میکند. این تنباکو در TROY همواره در طی مراحل مختلف رو به بهتر شدن است تا شما از آن لذت کافی را ببرید. ما خوشحالیم که همواره در TROY بهترین کیفیت از این تنباکو را برای شما فراهم می کنیم.

شما همچنین می توانید این محصول را با دیگر تنباکو های سبک ترکیب نمایید.

محبوب ترین طعم ها بر پایه سیب :

دو سیب آلبالو

دو سیب دارچین

سیب یخ

درباره فروشگاه اینترنتی تروی

تنباکو تروی محصولی ترکیه ای می باشد که نماینده رسمی آن در ایران فروشگاه تروی شی | Troyshi Tobacco در کرج و تهران و یا سایت این نمایندگی ها به آدرس TROYSHI.COM می باشد . محولات تروی تحت لیسانس آلمان می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . نکته ای که تنباکو تروی رو نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد،تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است . همچنین تنباکو تروی قابلیت خرید آنلاین و تحویل به موقع را از همین سایت دارد که شما را با یک تجربه متفاوت در خرید آشنا می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Call Now Button