معرفی تنباکو نعنا

 تنباکو نعنا

در این ویدیو قصد داریم به شما درباره تنباکو نعنا که یکی از بهترین طعم های سبک و خوشبو هست توضیح بدهیم در ادامه همراه ما باشید.

ویدیو معرفی تنباکو نعناء تروی | Troyshi

معرفی تنباکو نعنا تروی

تنباکو نعنا : تنباکو نعنا ( نعناء ) تروی | Troyshi Tobacco mint طعمی است بسیار خنک و سبک . این تنباکو حس خیلی جالب و خوبی را در دهان شما پخش میکند . خرید این تنباکو یک انتخاب خوب برای ترکیب جدا می باشد . البته باید بدانیم که این تنباکو بهترین طعمی است که بعنوان ترکیب دوم در تنباکو ها برای خنکی استفاده میگردد . شما میتوانید با خرید تنباکو نعناء و خرید سایر تنباکو ها ، خودتان میکس دلخواهتان را درست کنید و خنکی خاصی به سایر طعم ها بدهید .

تنباکو تروی محصولی ترکیه ای می باشد که نماینده رسمی آن در ایران فروشگاه تروی شی | Troyshi Tobacco در کرج و تهران و یا سایت این نمایندگی ها به آدرس TROYSHI.COM می باشد . محولات تروی تحت لیسانس آلمان می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . نکته ای که تنباکو تروی رو نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد،تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است . همچنین تنباکو تروی قابلیت خرید آنلاین و تحویل به موقع را از همین سایت دارد که شما را با یک تجربه متفاوت در خرید آشنا می نماید .

ترکیب های محبوب تنباکو نعناء

از ترکیب های خفن  این تنباکو میتوانیم به ترکیب های زیر اشاره کرد:

 هلو نعنا

 بلوبری نعنا

آدامس نعنا

 فانتستیک خامه نعنا 

 هندوانه نعناء

 یخ نعناء

نتیجه گیری ویدیو:

طعم نعنا از آن دسته طعم های بشدت خاص هست برای همین بیشتر طعم های ترکیبی از نعنا دارند. ویژگی های تنباکو نعنا بصورت زیر میباشد :

  • بسیار خنک
  • بسیار سبک
  • بسیار خوشبو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Call Now Button