پنج طعم برتر تنباکو قلیان

در این مقاله، با استفاده از آمار و داده های جمع آوری شده از شرکت تروی پنج طعم برتر قلیان همچنین بهترین طعم های قلیان به همراه برخی خصوصیات و توضیحات معرفی شده اند.

بهترین طعم های قلیان قلیون

انواع طعم های میوه ای و فانتزی قلیان اخیرا بسیار طرفدار پیدا کرده اند و با توجه به گرم شدن بازار تنباکو میوه ای، طعم های بسیار متنوع و گوناگونی وارد بازار شده اند. اما کدام طعم ها از همه پر طرفدار تر هستند و دلیل محبوبیت آنها چیست؟

مشخصات هر کدام از طعم های قلیان ؟ (خواندن مقاله)

اگر طرفدار قلیان هستید و از طعم های میوه ای قلیان لذت می برید، احتمالا به خاطر دارید که در گذشته انواع طعم های پرطرفدار و طعم هایی که در همه جمع ها پیدا می شد از دوسیب آلبالو تا پرتغال نعنا و دیگر طعم های اصیل بود. تا به مرور دوره ای گذشت تا طعم هایی مانند لیمو و پرتقال خامه و هلو و… نیز به طعم های موجود اضافه شد. تا اینکه امروزه طعم های شکلات و ماراکویا و آدامس نیز پیدا می شوند و دارای طرفداران بسیاری هستند. ترکیب انواع تنباکوهای ترکیب پذیر نیز در گذشته بیشتر به صورت دستی صورت می گرفت اما امروز انواع ترکیبات گوناگون به صورت کارخانه ای در طعم های قلیان پیدا می شوند. برند تروی انواع ترکیب های رنگارنگ طعم های تنباکو را به مشتریان خودش با میزان ترکیب تست شده و مناسب ارائه می دهد مثل طعم های گریپ فروت بلوبری یا بلوبری انبه هلو یا شکلات تمشک و …

اما یک سری طعم های قلیان هیچوقت جایگاه خودشان را در طرفداران قلیان از دست نمی دهند، همان طعم هایی که اگر زمانی خودمان تصمیم بگیریم قلیان بخریم و در منزل استفاده کنیم، دستگاه قلیان جدید را با یکی از این طعم‌ها آب بندی می کنیم. اما این طعم های پرطرفدار و با اصالت چه طعم هایی هستند؟ در این مقاله سعی داریم طعم هایی که از طرف شرکت تروی بیشترین فروش و محبوبیت را داشته اند به شما معرفی کنیم و برخی خصوصیات و ویژگی های آنها را نام ببریم. با ما همراه باشید.

انواع طعم های قلیان

به طور کلی طعم های قلیان به دو دسته تنباکو های سبک و سنگین تقسیم می‌شوند. از لحاظ طبع نیز تنباکوها سرد و گرم دارند و دقت کردن به این مسئله و ترکیب طعم های مناسب با یکدیگر، می تواند لذت قلیان کشیدن را چند برابر کند.

در این نوشته با انواع طعم های سرد و گرم برتر قلیان آشنا می شوید و با دنبال کردن ما می توانید ترکیبات مناسب و مورد علاقه‌تان را بشناسید و از کشیدن قلیان لذت ببرید

بهترین طعم قلیان قلیون | بهترین تنباکو

 

پنج طعم برتر قلیان

1 – تنباکو هندوانه یخ

تنباکو هندوانه یخ 200 گرمی | Troyshi Tobacco از جمله طعم های بسیار خنک و خوش رایحه ای است که زمانی آن را استعمال میکنید ، رایحه آن تمام فضا را پر میکند . خرید تنباکو هندوانه یخ بیشتر توسط بانوان صورت میگیرد زیرا این طعم خوش بو، خیلی زیاد سنگین نیست و مورد پسند خیلی از بانوان است . اگر این طعم را برای خرید انتخاب میکنید ، بهتر است بدانید که طعم فوق العاده خاصی را انتخاب کردید.  

این تنباکو طبق آمار شرکت تروی برترین و پرفروش ترین تنباکو میان ایرانیان بوده است و از لحاظ کیفیت برند تروی جزو بهترین ارائه کنندگان این تنباکو می باشد. اگر به دنبال طعمی سبک و دلپذیر برای قلیانتان هستید این طعم یک انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

2 – تنباکو بلوبری

تنباکو بلوبری 200 گرمی تروی TROY یکی از خوش طعم ترین تنباکو های گرم است. ترکیب بلوبری با سایر طعم ها مانند بلوبری خامه بلوبری نعنا و…  یک طعم خوشایند و دلپذیر به وجود می آورد . تنباکوهای بلوبری تروی طعمی ملایم با عصاره ی بلوبری که دارای عطری دلنشین می باشد و با طعم دوم که یک چاشنی مکمل است ترکیب شده است. خرید تنباکو بلوبری به همراه خرید یک تنباکو خنک دیگر میتواند انتخاب مناسبی باشد.

این تنباکو در بین طرفداران در رده دوم پرفروش ترین و محبوب ترین طعم قرار دارد. تنباکو تروی جزو با کیفیت ترین تولید کنندگان این طعم می باشد و محبوب ترین تنباکو را در میان طرفداران دارد.

3 – تنباکو دوسیب آلبالو

تنباکو دوسیب آلبالو یک ترکیب عالی در طعم های ترکیبی قلیان می باشد. تنباکوهای ترکیبی زیادی در شرکت های مختلفی تولید میشوند . اما هیچ کدام مثل یک تنباکو ترکیبی سنگین و گرم مانند تنباکو دو سیب آلبالو که حس اصیل بودن خاصی داشته باشد نمی شود . تنباکو دوسیب آلبالو تروی TROY  از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد . این تنباکو از لحاظ اصالت و کیفیت در درجه بالایی میان طرفداران قلیان قرار دارد و پرطرفدار ترین تنباکو نیز محسوب می شود. همچنین جزو سنگین ترین تنباکو ها نیز محسوب می شود.

4 – تنباکو پرتقال خامه

تنباکو پرتقال خامه 200 گرمی تروی TROY محبوب ترین و پر فروش ترین محصول تروی می باشد. چراکه این تنباکو با عطر خوش و طعم خوب می تواند حس خوشایندی را درون شما ایجاد کند. تنباکو پرتقال خامه یک ترکیب سبک و گرم محسوب می شود که در آن ترکیب پرتقال که یک تنباکوی خنک می باشد با چاشنی خامه یک ترکیب گرم را به وجود آورده است. ترکیب پرتغال و خامه از بهترین ترکیب های تنباکو های میوه ای قلیان می باشد. شما میتوانید هم اکنون این محصول را از فروشگاه اینترنتی تروی، نمایندگی رسمی برند تروی در ایران سفارش داده و در مدت کوتاه درب منزل تحویل بگیرید.

تنباکو پرتقال که در محوریت اصلی این طعم قرار دارد جزو اصیل ترین و قدیمی ترین طعم های قلیان می باشد که اگر از طرفداران قدیمی قلیان باشید به خاطر دارد که در زمان های گذشته یکی از رایج ترین طعم ها تنباکو پرتقال بود. در گذشته به صورت دستی این طعم را با طعم های مکملی مانند نعنا ترکیب می کردیم و استفاده می کردیم تا اینکه به دلیل محبوبیت بالای این طعم، طعم پرتقال خامه تولید و وارد بازار شد و در دسته محبوب ترین و پرفروش ترین طعم ها قرار گرفت.

تنباکو تروی جزو برترین تولید کنندگان در ارائه دهندگان این طعم می باشد و تنباکو پرتقال خامه جزو پرفروش ترین محصولات این برند است.

5 – تنباکو آدامس دارچین

تنباکو های ترکیبی زیادی در شرکت های مختلفی تولید میشوند . اما هیچ کدام مثل یک تنباکو ترکیبی سنگین و گرم که حس دلنشین و خوشایند خاصی داشته باشد که از آدامس و دارچین درست شده باشد نمی شود . تنباکو آدامس دارچین تروی TROY  از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد. اگر از طعم و بوی دارچین لذت می برید این تنباکو میتواند گزینه بسیار خوبی برایتان باشد.

تنباکو تروی جزو برترین ارائه دهندگان این طعم می باشد و در بین طرفداران جزو محبوب ترین و پر فروش ترین تنباکو ها است.

تنباکو تروی محصولی ترکیه ای می باشد که نماینده رسمی آن در ایران فروشگاه تروی شی در کرج و تهران و یا سایت این نمایندگی ها به آدرس TROYSHI.COM می باشد . محولات تروی تحت لیسانس آلمان می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . نکته ای که تنباکو تروی رو نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد،تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است . همچنین تنباکو تروی قابلیت خرید آنلاین و تحویل به موقع را از همین سایت دارد که شما را با یک تجربه متفاوت در خرید آشنا می نماید .

در این نوشتار سعی کردیم پنج طعم برتر قلیان به همراه بهترین تنباکو و پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات را برای شما معرفی کنیم، تنباکو های تروی دارای تنوع بسیار بالایی هستند و این شرکت انواع ترکیبات مختلف تنباکو را تولید و ارائه می کند. اما این برند با توجه و تحقیق در حوزه رفتارسنجی و نظرسنجی مشتریان، انواع جدید محصولات را برای مشتریان خودش ارائه می کند. هدف اصلی ما رضایت مشتریان است و نظرات و پیشنهادات و انتقادات شما، برای ما بسیار ارزشمند می باشد. آرزوی ما پیشرفت و بهتر شدن کیفیت و بالا رفتن رضایت شما از محصولات می باشد.

2 thoughts on “پنج طعم برتر تنباکو قلیان

  1. Pingback: انواع طعم های تنباکو - فروشگاه اینترنتی تنباکو تروی انواع تنباکو سنگین و سبک

  2. Pingback: انواع طعم های تنباکو - کدام تنباکو ها سبک هستند ؟ کدام تنباکو سنگین است ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Call Now Button