معرفی تنباکو انگور یخ و کولا یخ

معرفی تنباکو انگور یخ و کولا یخ

همراهان همیشگی تروی سلام ،امروز قصد داریم به شما دو تا از طعم های خنک و در عین حال سبک بهتون معرفی کنیم.اولیش کولا یخ هستش که کاملا حس و طعم نوشابه برای شما ایجاد می کنه و دومین طعم انگور یخ هستش. در ادامه همراه ما باشید.

ویدیو معرفی تنباکو انگور یخ و کولا یخ | Troyshi

” معرفی تنباکو کولا یخ | Troyshi Cola Ice Tobacco “

تنباکو کولا یخ : این تنباکو یک طعم فانتزی و بسیار جذاب دارد. خنکی و سبک بودن، کولا یخ را برای بسیاری از افراد تبدیل به یک طعم دوست داشتنی کرده. استعمال این تنباکو کاملا به شما حس نوشیدن یک کوکاکولا تگری میده. در عین حال عطر بسیار دلنشینی هم داره. اگه به دنبال یک طعم فانتزی ، نوستالژی و سبک و خنک هستید TROY این محصول را به شما پیشنهاد میده که حتما امتحانش کنید .

”معرفی تنباکو انگور یخ | Troyshi Grape Ice Tobacco “

این تنباکو یک تنباکو سبک و خنک هست و با انگور سیاه کاملا تفاوت داره.اگه به طعم انگور علاقه دارید و به دنبال تنباکو سبک میگردید این طعم می تونه انتخاب مناسبی باشه که در عین حال هم از طعم انگور لذت ببرید هم از خنکیش و هم از بوی خوبش.امیدوارم با سفارش این محصول از TROY از آن لذت ببرید.

محبوب ترین طعم های خنک تروی :

نعنا یخ

آلو یخ

پرتقال یخ

درباره فروشگاه اینترنتی تروی

تنباکو تروی محصولی ترکیه ای می باشد که نماینده رسمی آن در ایران فروشگاه تروی شی | Troyshi Tobacco در کرج و تهران و یا سایت این نمایندگی ها به آدرس TROYSHI.COM می باشد . محولات تروی تحت لیسانس آلمان می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . نکته ای که تنباکو تروی رو نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد،تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است . همچنین تنباکو تروی قابلیت خرید آنلاین و تحویل به موقع را از همین سایت دارد که شما را با یک تجربه متفاوت در خرید آشنا می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Call Now Button