معرفی تنباکو آدامس سقز و شکلات تمشک

معرفی تنباکو آدامس سقز و شکلات تمشک

همراهان همیشگی تروی سلام ،امروز قصد داریم به شما دو طعم فانتزی ، سبک و گرم معرفی کنیم که هر دو طعم شیرینی دارند و بو بسیار خوبی هم دارند که اطرافیان شما را اذیت نمی کند. با ما همراه باشید تا تنباکو آدامس سقز و شکلات تمشک و بهتون معرفی کنیم.

ویدیو معرفی تنباکو آدامس سقز و شکلات تمشک | Troyshi

” معرفی تنباکو آدامس سقز | Troyshi Chewing Gum Tobacco

تنباکو آدامس سقز از اون دسته تنباکو های دوست داشتنی TROY هست . این طعم در هنگام استعمال طعم شیرینی خاصی را در دهان شما ایجاد می کند که مطمعنا اون رو دوست خواهید داشت. این تنباکو در دسته تنباکو های گرم و سبک قرار می گیرد. بو خوشایند آدامس در این تنباکو باعث اذیت اطرافیان شما نشده و بسیار محیط را خوشبو می کند . از آن جا که این تنباکو در دسته تنباکو های گرم قرار می گیرد پیشنهاد TROY ترکیب این طعم با طعم های خنکی همچون نعنا است که بسیار حس لذت بخشی را برای شما ایجاد می کند.

پیشنهاد ما :تماشا فیلم معرفی تنباکو آدامس ( اینجا کلیک کنید )

” معرفی تنباکو شکلات تمشک | Troyshi Raspberry Chocolate Tobacco

تنباکو شکلات تمشک در دسته طعم های گرم و سبک قرار می گیرد. ترکیب دو طعم شیرین شکلات و تمشک ترکیب بسیار خوشبو و خوش طعمی ایجاد کرده که حس و طعم جدیدی را برای شما ایجاد می کنه.شکلات در این ترکیب طعمی گرم و تمشک طعمی خنک است که در این ترکیب به صورت مکمل برای یکدیگر عمل می کنند. این طعم با این که در دسته تنباکو های سبک قرار می گیرد اما با این حال سنگینی خاصی هم دارد که برای افرادی که همواره به دنبال تنباکو های سنگین تر هستند هم بسیار مناسب است. امیدوارم با تهیه این محصول از TROY از استعمال این تنباکو لذت کافی را ببرید.

تنباکو های خنک تروی :

نعنا

پرتقال یخ

هندوانه یخ

درباره فروشگاه اینترنتی تروی

تنباکو تروی محصولی ترکیه ای می باشد که نماینده رسمی آن در ایران فروشگاه تروی شی | Troyshi Tobacco در کرج و تهران و یا سایت این نمایندگی ها به آدرس TROYSHI.COM می باشد . محولات تروی تحت لیسانس آلمان می باشند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند . نکته ای که تنباکو تروی رو نسبت به سایر رقبا متمایز می سازد،تنوع بالا در طعم تنباکو های سبک ، سنگین و ترکیبی آن ها است . همچنین تنباکو تروی قابلیت خرید آنلاین و تحویل به موقع را از همین سایت دارد که شما را با یک تجربه متفاوت در خرید آشنا می نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Call Now Button