طعم های قلیان

انواع طعم های تنباکو قلیان 

تعداد طعم های قلیان بسیار زیاد هستند ولی به دو دسته اصلی تنباکو سنگین و تنباکو سبک تقسیم میشوند . طعم های قلیان یا قلیون  دارای طبع نیز هستند که آن هم میتوان به چهار دسته کلی تقسیم کنیم . تنباکو سنگین و گرم ، تنباکو سنگین و خنک ، تنباکو سبک و گرم ، تنباکو سبک و خنک نیز طبع های قلیان به حساب می آیند . 

تنباکو های قلیان از زمان قدیم بسیار محبوب بودند و مردم بخاطر محبوب بودن قلیون شروع به طعم دار کردن تنباکو ها کردند که با پیشرفت زمان و علم ، این صنعت بشدت بروز گردید و طعم های بسیار زیادی با کیفیت طعم بالا و ترکیبات هیجان انگیز میوه ای بوجود آمد . طعم های محبوب ترکیبی مانند دوسیب آلبالو ، پرتقال خامه ، هندوانه آدامس و بسیاری طعم دیگه طرفداران زیادی پیدا کرده اند رو میتوانیم مثال بزنیم .

(شما میتوانید با کلیک کردن روی ورود به فروشگاه وارد فروشگاه پر از تخفیف و بزرگ تنباکو قلیان شوید .)

تنباکو 200 گرمی دوسیب نعنا تروی

تنباکو های سبک قلیان کدامند ؟ کدام طعم های تنباکو سبک هستند ؟

شکلات    ،   شکلات تمشک    ،   آدامس    ،   بلوبری پرتقال ،   پرتقال دارچین  ،   پرتقال یخ    ،   کولا یخ ،    بلوبری خامه  ،   آدامس بادکنکی نعنا خامه  ،   بلوبری گوآوا یخ    ،   دارچین یخ  ،   پرتقال کولا  ،   بلوبری یخ  ،   بلوبری آدامس  ،   آدامس سقز    ،   فانتستیک یخ  ،   طالبی یخ  ،   نعنا  ،   پرتقال نعنا  ،   پرتقال خامه  ،   پرتقال  ،   آلو یخ  ،   بلوبری  ،   لیمو  ،   هندوانه نعنا  ،   زعفران  ،    آدامس نعنا  ،   هندوان  ،   هندوانه یخ    ،   بلوبری نعنا  ،   شیر  ،   آلو آدامس  ،   آدامس بادکنکی  ،   آدامس دارچین یخ  ،   هندوانه آدامس  ،   آدامس یخ  ،   نعنا یخ  ،   ماراکویا یخ  ،   تمشک  ،   لیمو نعنا و موهیتو  طعم های سبک تنباکو هستند .

تنباکو های سنگین قلیان کدامند ؟ کدام طعم های تنباکو سنگین هستند ؟

 پرتقال انبه آلبالو    ،  نارگیل    ،  دوسیب آلبالو    ،  دارچین    ،  انگور سیاه  ،  دوسیب  ،  دوسیب نعنا  ،  گریپ فروت هلو بلوبری  ،  انگور سیاه نعنا  ،  بلوبری طالبی  ،  هلو یخ    ،  بلوبری انبه هلو  ،  هلو نعنا  ،  ماراکویا انبه  ،  پرتقال هلو  ،  انگور یخ    ،  انگور سیاه خامه  ،  بلوبری انگور  ،  طالبی انگور یخ  ،  انبه  ،  آدامس دارچین  ،  هلو  ،  آلبالو  ،  هندوانه انگور یخ  ،  دوسیب یخ  ،  طالبی  ،  بلوبری گوآوا  و  دوسیب دارچین طعم های سنگین تنباکو قلیان هستند .

(شما میتوانید با کلیک کردن روی ورود به فروشگاه وارد فروشگاه پر از تخفیف و بزرگ تنباکو قلیان شوید . ورود به فروشگاه )( ارسال به تمام نقاط کشور ، خرید امن ، مشتریان گسترده ، تضمین کیفیت ، تضمین قیمت ، تخفیف حتی برای خرید های تکی ، فروش عمده اینترنتی ، نمایندگی رسمی تنباکو تروی )

کدام طعم تنباکو های قلیان سنگین و خنک  است ؟

کدام طعم تنباکو های قلیان سنگین و گرم است ؟

کدام طعم تنباکو های قلیان سبک و خنک  است ؟

کدام طعم تنباکو های قلیان سبک و گرم است ؟

تنباکو پرتقال خامه سنگین است یا سبک ؟ ( خرید تنباکو پرتقال خامه )

خرید تنباکو 1 کیلویی پرتقال خامه

در همین مقاله بطور کامل برای شما توضیح خواهیم داد که کدام تنباکو قلیان سبک و کدام تنباکو قلیان سنگین است . همچنین در رابطه با هر طعم توضیح مختصری می دهیم تا شما بیشتر با طبع و خصوصیات تنباکو ها آشنا شوید .

کدام طعم تنباکو سنگین است ؟ 

از جمله طعم های سنگین تنباکو قلیان شامل  : 

تنباکو پرتقال انبه آلبالو  : ( سنگین و گرم ) تنباکو پرتقال انبه آلبالو یک میکس قوی !!  پرتغال انبه آلبالو یک میکس قوی و سنگین برای طرفداران تنباکو های سنگین می باشد . این تنباکو سنگین از جمله تنباکو هایی است که طعم ترکیبی و عطر دلنشین آن ، حس و بوی خوبی را در اطراف گسترش می دهد . این تنباکو سنگین و گرم است و برای کسانی که طرفدار پرو پاقرص قلیان هستند ، از بهترین گزینه هاست .

تنباکو نارگیل  : ( سنگین و گرم ) تنباکو نارگیل  طعمی سنگین، گرم و حرفه ای به حساب می آید. از این طعم در ترکیب با طعم شیر استفاده می کنند که ترکیبی سنگین و شیرین به وجود می آورد. در این طعم از عصاره ی میوه ی نارگیل استفاده شده که عطر و طعم شیرین نارگیل را داراست. همچنین این تنباکو گرم محسوب می شود. از این طعم می توانید به صورت تکی و همچنین در ترکیب با دیگر طعم ها استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

تنباکو دوسیب آلبالو  : (  سنگین و گرم ) تنباکو دوسیب آلبالو ترکیب عالی ! تنباکوهای ترکیبی زیادی در شرکت های مختلفی تولید میشوند . اما هیچ کدام مثل یک تنباکو ترکیبی سنگین و گرم مانند تنباکو دو سیب آلبالو که حس اصیل بودن خاصی داشته باشد نمی شود . تنباکو دوسیب آلبالو از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد .

تنباکو دارچین  : ( سنگین و گرم ) تنباکو دارچین  یک طعم سنگین و گرم قلیان محسوب می شود. این طعم به علت طعر و طعم خوشی که دارد بسیار مناسب از و فضا را با عطر خوش دارچین پر میکند. به علت سنگینی و گرمی این طعم با طعم های دیگر مانند آدامس، پرتقال، یخ و… ترکیب می شود. اما برای علاقه مندان به طعم های گرم و سنگین این طعم به تنهایی می تواند بسیار دلچسب باشد. 

تنباکو انگور سیاه : ( گرم و سنگین ) تنباکو انگور سیاه طعم شیرین و دلنشین انگور که با عصاره ی طبیعی آن ساخته شده. این تنباکو در دسته طعم های سنگین و گرم قرار می گیرد. تنباکو انگور یکی از تنباکوهایی است که ظرفیت بسیار بالایی برای میکس کردن با طعم های دیگر دارد و شما می توانید به صورت دلخواه این تنباکو را با طعم های دیگر به صورت ترکیبی استفاده کنید. این تنباکو عطر و بوی انگور سیاه را در فضا پخش می کند و طعم آن نیز مانند انگور سیاه، شیرین است و طعم طبیعی انگور از آن حس می شود.

تنباکو دوسیب : (  سنگین و گرم )  دوسیب جز طعم های خیلی سنگین تنباکو می باشد که طرفداران بسیار زیادی بین دوستداران قلیان دارد .همچنین تنباکو دوسیب از بهترین و اصیل ترین طعم های تنباکو می باشد . در رابطه با محبوب ترین طعم تنباکو ، تنباکو دو سیب چه میتوان گفت . تنباکو دوسیب تروی TROY را امتحان کنید تا طعم اصیل تنباکو دوسیب را احساس کنید . ما مفتخریم که همواره تروی شی TroyShi توانسته بهترین کیفیت هارا برای شما به ارمغان بیاورد .

تنباکو دوسیب نعنا : (  متوسط و گرم )  تنباکو دوسیب نعنا از جمله طعم هایی است که محبوبیت زیادی دارند . دوسیب نعنا یک طعم سنگین بر پایه دوسیب و خنک بخاطر نعنا است . این طعم طرفداران زیادی دارد زیرا  دوسیب جز طعم های خیلی سنگین تنباکو می باشد که طرفداران بسیار زیادی بین دوستداران قلیان دارد . تنباکو دوسیب از بهترین و اصیل ترین طعم های تنباکو می باشد .

تنباکو گریپ فروت هلو بلوبری : (  سنگین و گرم ) گریپ فروت بلوبری یکی از بهترین میکس های تنباکو قلیان تروی TROY می باشد. این میکس سبک و گرم بوده و دارای طعمی بسیار خوشایند است. ترکیب تنباکو گریپ فروت بلوبری ترکیبی جدید در این زمینه محسوب می شود که توسط شرکت تنباکو قلیان تروی TROY به بازار عرضه می شود. این ترکیب از بهترین ترکیب های تنباکو های میوه ای قلیان می باشد و شما عزیزان می توانید از همین سایت اقدام به سفارش کنید و در مدت زمان کوتاه درب منزل تحویل بگیرید. امیدواریم از آن لذت ببرید .

تنباکو انگور سیاه نعنا : (  سنگین و گرم ) طعم انگور به همراه عصاره ی طبیعی نعنا می باشد. در این تنباکو هم طعم خنکی نعنا به تنباکو انگور سیاه اضافه شده و هم از میزان سنگینی و گرمی طعم انگور کاسته است و ترکیبی بسیار مناسب و دلچسب به وجود آورده است. تنباکو انگور سیاه نعنا طعمی شیرین و خنک به همراه گرمی انگور ، سبکی نعنا و همچنین سنگینی انگور می باشد که در کل این طعم را در دسته تنباکو های سنگین قرار داده است.

تنباکو بلوبری طالبی : (  سنگین و گرم ) تنباکو بلوبری طالبی جز تنباکو های سنگین و گرم و بشدت خوش بو و خوش طعم می باشد .

تنباکو هلو یخ  : (  سنگین و خنک ) هلو یخ از جمله تنباکو هایی است که بانوان به آن خیلی علاقه دارند و در بین مردان نیز محبوبیت خاصی دارد . تنباکوی هلو یخ یک تنباکو سنگین با طبع گرم میباشد که ترکیب شدنش با یخ باعث شده تا حس خنکی عمیقی ایجاد کند . که همین امر باعث میشود تا کسانی که یک تنباکو سنگین و خنک خوشبو میخواهند این تنباکو را انتخاب کنند . البته توجه داشته باشید تنباکو هایی که با یخ ترکیب میشوند کمی از طعم آنها کاسته میشود .

تنباکو بلوبری انبه هلو : (  سنگین و گرم ) تنباکو بلوبری انبه هلو یک میکس از سه طعم محبوب تروی می باشد که پایه آن بلوبری و در کنار آن از طعم و عطر دلپذیر انبه و هلو استفاده شده است . قطعا از امتحان کردن این طعم پشیمان نخواهید شد . 

تنباکو هلو نعنا : (  سنگین و خنک )تنباکو هلو نعنا تنباکویی سنگین است که با ترکیب هلو و نعنا ، یک تنباکو خوش بو ، سنگین و خنک ایجاد میشود .

تنباکو ماراکویا انبه : (  سنگین و گرم ) تنباکو ماراکویا انبه یک ترکیب میوه ای شیرین و گرم از برند تروی می باشد. این طعم ترکیب دو میوه استوایی و گرم ماراکویا یا میوه گل ساعتی و انبه می باشد. طبع این ترکیب گرم محسوب شده و در دسته تنباکو های نسبتا سنگین قرار دارد. اگر به طعم های شیرین و گرم علاقه دارید، این تنباکو برای شما بسیار گزینه خوبی است.

تنباکو پرتقال هلو : (سنگین و گرم ) تنباکو پرتقال هلو یک محصول با کیفیت و پرفروش از ترکیب تنباکو دوس داشتنی پرتقال و هلو می باشد . این تنباکو با رایحه هلو فضا را عطراگین میکند .

تنباکو انگور یخ  : (  سنگین و خنک  ) تنباکو انگور یخ یک ترکیب مناسب و پرطرفدار از طعم های سبک و سنگین می باشد. این ترکیب دارای عصاره ی انگور که طعمی سنگین و گرم محسوب می شود است همراه با چاشنی طعم یخ که طعمی خنک و ترکیب دومی سبک است، خنکی خاصی به طعمی گرم بخشیده است. در کل این تنباکو طعمی نسبتا سنگین مایل به سبک محسوب می شود. با وجود طعم طبیعی عصاره ی انگور در تنباکو انگور یخ ، کیفیت را برای استفاده کنندگان از این تنباکو به ارمغان می آورد.

تنباکو انگور سیاه خامه : (  سنگین و گرم ) تنباکو انگور سیاه خامه یک ترکیب طعم های سنگین و گرم است. ترکیب طعم های انگور که شیرین و گرم و سنگین می باشد با عصاره ی طعم خامه که چاشنی خوش طعم تنباکو های شیرین می باشد. این ترکیب در کل سنگین حساب می شود و در دسته تنباکو های گرم قرار دارد. عصاره ی خامه در هر ترکیبی باعث خوش طعم شدن، ملایم شدن و لطافت خاصی به ترکیب می بخشد.

تنباکو بلوبری انگور : (  سنگین و گرم )  تنباکو بلوبری انگور ترکیب طعم های انگور و بلوبری می باشد که هر دو طعم از طعم های شیرین و مطلوب به شمار می آیند. طعم بلوبری طعمی ملایم با عطری خوشایند است و انگور نیز طعمی شیرین با عطر و طعم انگور می باشد که ترکیب آن با بلوبری طعمی شیرین و سنگین به وجود می آورد. طعم گرم انگور با اندک خنکی طعم بلوبری ترکیبی خوشایند و مناسب می باشد و برای علاقه مندان به طعم های شیرین و سنگین، طعم بلوبری انگور طعم بسیار مناسبی است.

تنباکو طالبی انگور یخ : (  سنگین و گرم ) تنباکو طالبی انگور یخ ترکیب طعم های طالبی که طعمی گرم و نسبتا سنگین محسوب می شود با انگور یخ می باشد. طعم طالبی به تنهایی طعمی شیرین با عطر میوه طالبی به همراه عصاره ی طالبی می باشد که ترکیب آن با تنباکو انگور یخ، اندکی به سنگینی این تنباکو اضافه میکند اما همچنان در دسته تنباکو های نسبتا سنگین و نه سنگین به حساب می آید. این ترکیب طعمی شیرین و خنک با عصاره طالبی و انگور با چاشنی یخ می باشد که برای دوستداران طعم های شیرین بسیار مناسب و دلپذیر است.

تنباکو انبه : (  سنگین و گرم ) تنباکو انبه یکی از خوش طعم ترین تنباکو های گرم محسوب می شود. اگر به طعم های گرم و سنگین علاقه مند هستید این تنباکو گزینه ی خوبی برای شما می تواند باشد. تنباکو انبه تروی طعمی خوشایند و گرم برای شما به ارمغان می آورد که در عین حال سنگینی و ملایمت دلپذیری را داراست.

تنباکو آدامس دارچین : (  سنگین و گرم ) هیچ تنباکویی مثل یک تنباکو ترکیبی سنگین و گرم که حس دلنشین و خوشایند خاصی داشته باشد که از آدامس و دارچین درست شده باشد نمی شود . تنباکو آدامس دارچین از بهترین ترکیب های تنباکو های سنگین می باشد که علاوه بر طعم خوب، بوی فوق العاده ای نیز دارد .

تنباکو هلو : ( سنگین و گرم ) تنباکو هلو تروی از جمله تنباکو هایی است که بانوان به آن خیلی علاقه دارند و در بین مردان نیز محبوبیت خاصی دارد . تنباکو هلو یک تنباکو سنگین با طبع گرم هست که همین امر باعث میشود تا کسانی که یک تنباکو سنگین و خوشبو میخواهند این تنباکو را انتخاب کنند .

تنباکو آلبالو: (سنگین و گرم ) تنباکو آلبالو یک تربه لذت بخش از یک طعم سنگین و گرم . تنباکوی آلبالو تروی عطر بسیار لذت بخشی دارد و لازم به ذکر است که طرفداران پروپاقرصی دارد. همچنین آلبالو بخاطر طعم و بوی خوبش همیشه با طعم های سنگین ترکیب میشود تا تجربه بهتری را خلق کند .

تنباکو هندوانه انگور یخ: (سنگین و خنک ) تنباکو هندوانه انگور یخ یک ترکیب مناسب و پرطرفدار از طعم های سبک و سنگین می باشد. این ترکیب دارای عصاره ی انگور که طعمی سنگین و گرم محسوب می شود است که با عصاره ی هندوانه و یخ بسیار معتدل و خوشایند می شود. چرا که تنباکو هندوانه سبک و خنک است. همچنین چاشنی طعم یخ این ترکیب را کامل کرده است و تنباکو هندوانه انگور یخ را در دسته تنباکو های نسبتا سنگین قرار داده است اما همچنان وجود طعم انگور در تنباکو، سنگینی اندک و خاص خود را دارد.

تنباکو دوسیب یخ : ( سنگین و گرم ) تنباکو های سیب و ترکیب های تنباکو سیب همیشه محبوب بوده اند . زیرا خوش طعم، سنگین و خوش بو هستند . حال بعضی از افراد بخاطر سنگین بودن این طعم نمیتوانند آنرا مصرف کنند. تنباکوی سیب یخ کمی این سنگینی را کاهش داده و طعم محبوب دوسیب رو برای همه افراد قابل استعمال کرده است .

تنباکو طالبی : (سنگین و گرم ) تنباکو طالبی یکی از طعم های جالب و هیجان انگیز است . همانطور که میدانید طالبی یکی از خوشبو ترین میوه های موجود است و از تنباکو های بسیار خوشبو و سنگین است .

تنباکو بلوبری گوآوا : (سنگین و گرم ) تنباکو بلوبری گوآوا  یک ترکیب خاص و استثنایی از دو طعم جذاب و گرم هست . ترکیب این دو طعم تنباکو طعمی استوایی بوجود می آورد و برای دوستداران تنباکو های سنگین و گرم ، انتخابی کاملا مناسب است .

تنباکو دوسیب دارچین  : (سنگین و گرم ) این تنباکو سنگین با ویژگی های دوس داشتنی سیب و بوی آرامش بخش دارجین ، یکی از گزینه های بسیار خوب برای علاقه مندان به تنباکو های سنگین با طبع گرم می باشد .

(شما میتوانید با کلیک کردن روی ورود به فروشگاه وارد فروشگاه پر از تخفیف و بزرگ تنباکو قلیان شوید .)

طعم های سبک تنباکو

کدام طعم تنباکو سبک است ؟ 

از جمله طعم های سبک تنباکو قلیان شامل  : 

تنباکو شکلات  : (  سبک و گرم ) تنباکو شکلات  یک طعم منحصر به فرد با عصاره ی کاکائو می باشد. در این تنباکو از عصاره ی طبیعی کاکائو استفاده شده و عطر و طعم شکلات را در فضا پخش می کند. این طعم بسیار شیرین و دلنشین می باشد و طعمی گرم محسوب می شود. اما در دسته تنباکو های نسبتا شبک قرار دارد سنگینی اندک دارد. از این تنباکو می توانید به صورت ترکیبی با طعم های دلخواه دیگر نیز استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

تنباکو شکلات تمشک  : ( سبک و گرم ) تنباکو شکلات تمشک  ترکیب دو طعم شیرین و سبک شکلات و تمشک می باشد که بسیار ترکیب خوش عطر و طعمی به وجود آورده است. شکلات و تمشک هر دو طعم شیرین محسوب می شوند، اما شکلات گرم و تمشک خنک است که در این ترکیب به صورت مکمل برای یکدیگر عمل می کنند. این طعم در دسته تنباکو های نسبتا سبک قرار دارد اما در عین حال سنگینی خاص خود را داراست.

تنباکو آدامس  : ( سبک و گرم ) تنباکو آدامس یک طعم بسیار شیرین و فانتزی می باشد که شیرینی آن بسیار ملایم و دلنشین است. همچنین این تنباکو دارای عطر خوشایند و خنک مایل به گرم آدامس را دارد که باعث آزار دیگران نمی شود. تنباکو آدامس برند تروی در دسته تنباکو های سبک قرار دارد و می توانید مدت زیادی از آن استفاده کنید. همچنین این تنباکو برای ترکیب با تنباکوهای دیگر به میزان دلخواه بسیار مناسب است. ترکیب این طعم با طعم هایی مانند نعنا، بلوبری، دارچین و… بسیار مناسب می باشد.

تنباکو بلوبری پرتقال : (  سبک و گرم )  تنباکو بلوبری پرتقال یک تنباکو خاص از ترکیب تو طعم محبوب بلوبری و پرتقال است . ترکیب این دو طعم میتواند طعمی سبک و گرم را به شما القا کند . تنباکو پرتقال یک تنباکو سبک با رایحه خوب و خنک یکی از طعم های پایه و مناسب است که باب میل خیلی از طرفداران قلیان می باشد . پرتقال بیشتر بعنوان طعم پایه برای ترکیب با سایر طعم ها استفاده میگردد . از محبوب ترین ترکیب ها و میکس های تنباکو پرتقال می توان به طعم پرتقال خامه و پرتقال نعناء اشاره کرد .

تنباکو پرتقال دارچین : (  سبک و خنک ) تنباکو پرتقال دارچین تنباکویی بر پایه پرتقال که خود با رایحه خوب و خنک یکی از طعم های پایه و مناسب است که باب میل خیلی از طرفداران قلیان می باشد . ترکیب پرتقال و دارجین میتواند یک تنباکو سبک و گرم با عطر دارچین ایجاد کند که خود به نحوی جالب است .

تنباکو پرتقال یخ  : (  سبک و خنک ) تنباکو پرتقال یخ  یک طعم سبک و خیلی خنک است .  این تنباکو تمام ویژگی های اصلی تنباکو پرتقال را دارد .

تنباکو کولا یخ : (  سبک و خنک ) تنباکو کولا یخ  Cola Ice یک طعم فانتزی جالب و بسیار خنک است . طعم کوکا کولای آن با یخ ترکیب شده و خاطره یک نوشابه تگری را زنده میکند البته اینها تبلیغات است و هیچ چیز جای یک نوشابه تگری را نمیگیرد . تنباکو تروی کولا یخ از جمله طعم هایی است که بوی خوب و طعم خنک آن شما را از قلیان سیر نمیکند ..

تنباکو  بلوبری خامه : (  سبک و گرم ) تنباکو بلوبری خامه یکی از خوش طعم ترین تنباکو های گرم است. ترکیب بلوبری و خامه از جمله تنباکوهای سبک و گرم محسوب می شود که یک طعم خوشایند و دلپذیر به وجود آورده است. تنباکو بلوبری خامه تروی طعمی ملایم با عصاره ی بلوبری که دارای عطری دلنشین می باشد و با خامه که یک چاشنی مکمل است ترکیب شده است.

تنباکو آدامس بادکنکی نعنا خامه : (  سبک و خنک ) تنباکو آدامس بادکنکی نعنا خامه یک طعم ترکیبی بسیار ملایم و دلنشین می باشد. شیرینی تنباکو آدامس بادکنکی به همراه خنکی و تندی نعنا همراه با طعم ملایم و آرامش بخش خامه ترکیب بسیار مناسبی را به وجود آورده است. تنباکو آدامس بادکنکی نعنا خامه یک طعم سبک و متعادل به حساب می آید. پیشنهاد می کنیم حتما یکبار این طعم را امتحان کنید.

تنباکو بلوبری گوآوا یخ  : (  سبک و متوسط ) تنباکو بلوبری گوآوا یخ  یک ترکیب خاص و استثنایی از دو طعم جذاب و گرم هست که با یخ ترکیب شده و یک طعم استوایی خنک و هیجان انگیز را درست میکند که شدیدا مناسب روز های گرم است  . ترکیب این دو طعم تنباکو طعمی استوایی و خنک بوجود می آورد و برای دوستداران تنباکو های سبک و نسبتا گرم ، انتخابی کاملا مناسب است . تنباکو گوآوا تروی یک طعم واقعی از اصل این میوه که به آمریکا جنوبی تعلق دارد را در خود جای داده است . طعم گوآوا حدودا مثل زیتون است .

تنباکو دارچین یخ : ( سبک و گرم ) تنباکو دارچین یخ به دلیل محبوبیت زیاد دارچین در عطر آن ساخته شده . ازین رو که بعضی افراد بخاطر گرمی این طعم نمیتوانستند آنرا استعمال کنند اما عطر آن را دوس داشتند ، با یخ ترکیب شده تا همه بتوانند از آن استفاده کنند و از قلیان خود لذت ببرند .

تنباکو پرتقال کولا : (  سبک و خنک ) تنباکو پرتقال کولا از جمله طعم های فانتزی سبک ، خنک و جالب است که ترکیبی از پرتقال و نوشابه کوکا می باشد . 

تنباکو بلوبری یخ : (  سبک و خنک ) تنباکو بلوبری یخ یکی از خوش طعم ترین تنباکو هایی است که طعم یخ آن حس خوشایندی را ایجاد میکند .

تنباکو بلوبری آدامس : (  سبک و خنک ) تنباکو بلوبری آدامس یک طعم بسیار شیرین و فانتزی می باشد که ترکیب طعم های آدامس به همراه بلوبری می باشد. عنصر قالب این ترکیب طعم آدامس می باشد که شیرینی فانتزی آن به وضوح حس می شود که با عصاره ی طبیعی بلوبری ترکیب شده است. این ترکیب طعم اندک خنک و بسیار شیرین و دلچسب به وجود آوده است که می توان از آن بینهایت لذت برد. تنباکو بلوبری آدامس در دسته تنباکو های سبک قرار می گیرد.

تنباکو آدامس سقز  : (  سبک و گرم ) تنباکو آدامس سقز طعمی شیرین و فانتزی می باشد. این تنباکو در دسته تنباکو های سبک قرار دارد و هنگام استفاده طعم شیرینی خاصی در دهان منتشر می کند. این طعم بوی خوشایندی دارد که فضا را با عطر آدامس پر میکند و برای دیگران آزار دهنده نیست. تنباکو آدامس سقز تروی در دسته تنباکو های گرم قرار دارد و با ترکیب طعم های خنکی مانند نعنا می تواند طعم بسیار خوشایندی به وجود بیاورد.

تنباکو فانتستیک یخ : (  سبک و خنک ) تنباکو  گرمی فانتستیک یخ یکی از تنباکو های خنک و خوش طعم برند تروی می باشد. این تنباکو یک طعم سبک و خنک محسوب می شود و وجود عصاره ی آدامس در آن خنکی آنرا مطلوب تر کرده و طعمی خوشایند به وجود می آورد.

تنباکو طالبی یخ : (  سبک و خنک ) تنباکو طالبی یخ ترکیب طعم های طالبی که طعمی خنک و نسبتا سبک محسوب می شود با چاشنی یخ می باشد. طعم طالبی به تنهایی طعمی شیرین با عطر میوه طالبی به همراه عصاره ی طالبی می باشد که چاشنی یخ در آن خنکی خاصی به آن بخشیده است.این ترکیب نسبتا سبک بوده و در دسته طعم های خنک تنباکو قرار دارد.

تنباکو نعنا : (  سبک و خنک ) تنباکو نعنا ( نعناء ) طعمی است بسیار خنک و سبک . این تنباکو حس خیلی جالب و خوبی را در دهان شما پخش میکند . خرید تنباکو نعنا یک انتخاب خوب برای ترکیب جدا می باشد . البته باید بدانیم که تنباکو نعنا بهترین طعمی است که بعنوان ترکیب دوم در تنباکو ها برای خنکی استفاده میگردد . شما میتوانید با خرید تنباکو نعنا و خرید سایر تنباکو ها ، خودتان میکس دلخواهتان را درست کنید و خنکی خاصی به سایر طعم ها بدهید .

تنباکو پرتقال نعنا : (  سبک و خنک ) تنباکو پرتقال نعنا یکی از صمیمی ترین ترکیب های تنباکو است . این طعم سبک بودن پرتقال و خنکی نعنا را به همراه دارد .

تنباکو پرتقال خامه : (  سبک و گرم ) تنباکو پرتقال خامه از محبوب ترین و پر فروش ترین محصول می باشد. چراکه این تنباکو با عطر خوش و طعم خوب می تواند حس خوشایندی را درون شما ایجاد کند. تنباکو پرتقال خامه یک ترکیب سبک و گرم محسوب می شود که در آن ترکیب پرتقال که یک تنباکوی خنک می باشد با چاشنی خامه یک ترکیب گرم را به وجود آورده است. ترکیب پرتغال و خامه از بهترین ترکیب های تنباکو های میوه ای قلیان می باشد.

تنباکو پرتقال : ( سبک و متوسط ) تنباکو پرتقال یک تنباکو سبک با رایحه خوب و نسبتا خنک یکی از طعم های پایه و مناسب است که باب میل خیلی از طرفداران قلیان می باشد . پرتقال بیشتر بعنوان طعم پایه برای ترکیب با سایر طعم ها استفاده میگردد . از محبوب ترین ترکیب ها و میکس های تنباکو پرتقال می توان به طعم پرتقال خامه و پرتقال نعناء اشاره کرد . البته طعم های متنوع دیگری مانند پرتقال بلوبری ، پرتقال انبه نیر هستند که طرفداران زیادی دارند .

(شما میتوانید با کلیک کردن روی ورود به فروشگاه وارد فروشگاه پر از تخفیف و بزرگ تنباکو قلیان شوید .)

تنباکو آلو یخ : (  سبک و خنک ) تنباکو آلو یخ طعمی خنک است که گرم بودن آلو توسط یخ گرفته شده است . عصاره آلو و بوی دلنشین آن اکنون با یخ ترکیب شده و یک تنباکو خوش بو و خنک را به ارمغان آورده است .

تنباکو بلوبری : (  سبک و خنک ) تنباکو بلوبری  یکی از خوش طعم ترین تنباکو های گرم است. ترکیب بلوبری با سایر طعم ها مانند بلوبری خامه بلوبری نعنا و…  یک طعم خوشایند و دلپذیر به وجود می آورد . تنباکوهای بلوبری برند تروی طعمی ملایم با عصاره ی بلوبری که دارای عطری دلنشین می باشد .

تنباکو لیمو : (   سبک و خنک ) تنباکو لیمو تروی یکی از طعم های سبک قلیان به شمار می آید و در دسته تنباکو های خنک می باشد. می توانید از این تنباکو در ترکیبات دیگر تنباکو نیز استفاده کنید. طعم تنباکو لیمو هم به این دلیل که سبک می باشد و هم اینکه در تنباکو های خنک قرار دارد برای استفاده مدت طولانی مناسب می باشد. این تنباکو رایحه دلنشین طعم لیمو که دارای شیرینی خاصی می باشد را در فضا پخش می کند.

تنباکو هندوانه نعنا : (  سبک و خنک ) تنباکو هندوانه نعنا یک ترکیب خنک و سبک از دو طعم پرطرفدار هندوانه و نعنا می باشد. این ترکیب طعمی خنک و خوشایندی را به وجود می آورد که چون سبک نیز می باشد می توانیم مدت طولانی از آن استفاده کنیم بدون آنکه اذیت کننده باشد.

تنباکو زعفران : (سبک و خنک ) این تنباکو با عطر دلنشین و عطراگین خود ، طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است . تنباکو زعفران SAFFERON مناسب دورهمی ها و اماکن شلوغ است که دوس دارید عطر قلیان شما فضا را پر کند و خودتان نیز از میزان بودن  سبکی آن لذت ببرید . پیشنهاد ما این است که حتما این تنباکو را امتحان کنید . 

تنباکو  آدامس نعنا : (سبک و خنک ) خرید تنباکو آدامس یک انتخاب نسبتا سبک و خنک است که مردان و بانوان زیادی را به خود جذب کرده است . این طعم ترکیبی از یک تنباکو سبک و خنک است که باعث میشود جزو طعم های خاص و دلنشین محسوب شود .

تنباکو هندوانه : (سبک و خنک ) این تنباکو طعمی خوشایند و سبک مزه هندوانه دارد. همچنین می توانید این تنباکو را به تنهایی و با ترکیب دلخواه با تنباکو های دیگر استفاده کنید.

تنباکو هندوانه یخ  : (سبک و خنک ) تنباکو هندوانه یخ  گرمی | troyshi tobacco از جمله طعم های بسیار خنک و خوش رایحه ای است که زمانی آن را استعمال میکنید ، رایحه آن تمام فضا را پر میکند . خرید تنباکو هندوانه یخ بیشتر توسط بانوان صورت میگیرد زیرا این طعم خوش بو، خیلی زیاد سنگین نیست و مورد پسند خیلی از بانوان است . اگر این طعم را برای خرید انتخاب میکنید ، بهتر است بدانید که طعم فوق العاده خاصی را انتخاب کردید . امیدوارم از خرید تنباکو هندوانه یخ لذت ببرید .

تنباکو بلوبری نعنا : ( سبک و خنک ) تنباکو بلوبری نعنا یکی از طعم های خنک و خوشایند تنباکوی تروی می باشد. این تنباکو جزو دسته تنباکو های خنک و سبک قرار گرفته و یکی از طعم های پرطرفدار به حساب می آید .

تنباکو شیر : ( سبک و گرم ) تنباکو شیر طعمی متفاوت از تنباکو با اسانس و طعم شیر می باشد. در این تنباکو از عصاره شیر طبیعی استفاده شده و دارای مزه و بوی شیر طبیعی می باشد. تنباکو شیر به تنهایی نسبتا سبک به حساب می آید و قابلیت فراوانی برای ترکیب با دیگر تنباکو ها دارد و محمل بسیار خوبی به حساب می آید.

تنباکو آلو آدامس : (سبک و گرم ) تنباکو  آلو آدامس یکی از ترکیب های خوش طعم تنباکوی تروی می باشد. وجود عصاره ی آلو و ترکیب آن با طعم آدامس طعمی گرم با وجود خنکی آدامس، برای شما تجربه ی جدیدی به ارمغان می آورد. این تنباکو در کل سبک و گرم محسوب می شود اما وجود عصاره ی آدامس در آن گرمی آنرا خنثی نکرده و طعمی خوشایند به وجود می آورد. امیدواریم از آن لذت ببرید .

تنباکو آدامس بادکنکی : (  سبک و خنک) تنباکو آدامس بادکنکی یک طعم بسیار شیرین و فانتزی می باشد که شیرینی آن بسیار ملایم و دلنشین است. طعم آدامس بادکنکی مانند طعم آدامس توت فرنگی شیرین ولی ملایم تر و سبک تر می باشد. زمان استفاده این تنباکو حس بسیار خوشایند و آرامشی به شما دست خواهد داد. همچنین این تنباکو دارای عطر خوشایند و خنک مایل به گرم آدامس را دارد که باعث آزار دیگران نمی شود. تنباکو آدامس در دسته تنباکو های سبک قرار دارد و می توانید مدت زیادی از آن استفاده کنید. همچنین این تنباکو برای ترکیب با تنباکوهای دیگر به میزان دلخواه بسیار مناسب است. ترکیب این طعم با طعم هایی مانند نعنا، بلوبری، دارچین و… بسیار مناسب می باشد.

تنباکو آدامس دارچین یخ : ( سبک و گرم  ) تنباکو قلیان دارچین یخ یک طعم خوب و خوش بو برای دورهمی هاست که همه آنرا دوس داشته باشند . این طعم خاصیت گرم و جز دسته سبک هاست .

تنباکو هندوانه آدامس : ( سبک و خنک ) تنباکوی هندوانه آدامس یک تجربه متفاوت از یک طعم سبک است . این تنباکو یکی از طعم های فانتزی و محبوب می باشد. این تنباکو خنکی خاصی برای خوشایند سازی و حس خوب دهان ایجاد میکند .

تنباکو آدامس یخ : (  سبک و خنک ) تنباکو آدامس یخ طعمی نسبتا سبک در عین خنکی می باشد. این طعم که ترکیب طعم شیرین و فانتزی آدامس به همراه چاشنی خنکی یخ می باشد ترکیبی دلنشین و گیرا می باشد که استفاده از آن برای طرفداران قلیان می تواند بسیار لذت بخش باشد.

تنباکو نعنا یخ : ( سبک و خنک ) تنباکو نعنا یخ ترکیب دو طعم بسیار خنک و سبک می باشد که طعمی خنک و دلنشین به وجود آورده است. این ترکیب طعمی بسیار جالب و خنکی خاصی در دهان ایجاد می کند که موجب ترشح هورمون اندروفین در بدن می شود که نتیجه آن احساس آرامش و انرژی مثبت خواهد بود .

تنباکو ماراکویا یخ : ( سبک و خنک ) تنباکو ماراکویا یخ یکی از آرامش بخش ترین طعم های قلیان است که برگرفته از میوه ماراکویا می باشد.  ماراکویا یا سرده گل ساعتی است که بیشتر در نواحی گرم رشد می‌کند. این گیاه بومی نواحی جنوب برزیل، پاراگوئه تا شمال آرژانتین است. این میوه بسیار آرام بخش بوده و سایز کوچکی دارد و دارای پوستی سفت و بنفش و یا زرد است.

تنباکو تمشک : ( سبک و گرم ) تنباکو تمشک طعمی بسیار دلنشین با رایحه ای ملیح و جالب طعم تمشک می باشد که اخیرا طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. تمشک در دسته تنباکوهای نسبتا سبک قرار میگیرد و ذاتا خنک محسوب می شود .

تنباکوی لیمو نعنا : ( سبک و خنک ) تنباکو لیمو نعنا که از اسم آن نیز مشخص است ترکیب لیمو با عصاره نعنا می باشد که ترکیبی بسیار خوش طعم می باشد. این تنباکو در دسته تنباکوهای سبک و خنک قرار می گیرد .

تنباکو موهیتو : (سبک و خنک ) تنباکو موهیتو یکی از طعم های خنک و پرطرفدار دوست داران قلیان می باشد. موهیتو جزو طعم های خنک و سبک در میان تنباکوها به شمار می آید که اخیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در اصل موهیتو نوعی نوشیدنی گازدار می باشد که از ترکیب آب گازدار، برگ نعنا، شکر و آبلیمو تهیه می شود که نوعی نوشیدنی کوبایی می باشد. در این طعم تنباکو نیز عصاره این ترکیبات استفاده شده و طعم این ترکیب احساس می شود.

(شما میتوانید با کلیک کردن روی ورود به فروشگاه وارد فروشگاه پر از تخفیف و بزرگ تنباکو قلیان شوید .)

پس از خواندن این مقاله لطفا دیدگاه خود را برای ما بنویسید . 
فروشگاه بزرگ فروش تنباکو اینترنتی با ارسال به تمام نقاط کشور
http://troyshi.com

20 thoughts on “طعم های قلیان

    • MainAdmin says:

      سلام وقت بخیر
      خیلی ممنون از لطف شما درباره TROY . امیدواریم بتونیم با کیفیت تنباکو های تروی رضایت شمارو جلب کرده باشیم .

  1. Pingback: انواع طعم های تنباکو - فروشگاه اینترنتی تنباکو تروی انواع تنباکو سنگین و سبک

  2. Pingback: پنج طعم برتر تنباکو قلیان - فروشگاه اینترنتی تنباکو تروی | بهترین تنباکو | تنباکوهای پرطرفدار

  3. ابراهیم says:

    مقاله کاملی بود.
    تنباکوی موز با تنباکوهای دیگه میتونه برای چندین بار استفاده در یک روز مناسبه.

    • MainAdmin says:

      سلام وقت بخیر
      ممنون
      در رابطه با استفاده مکرر در روز، تنباکو های سبک تر و با گرمی کم قابل استفاده هستند.

    • MainAdmin says:

      سلام وقت بخیر، تروی این تنباکو رو نداره ولی طعم های تنباکو لیدی کیلر و مسکو طعم های خاص شرکت هستند.

  4. Marya says:

    سلام وقت بخیر ارسال به تهران چند روزست؟و چطوری می تونیم پیگیری کنیم بعد سفارش؟

    • MainAdmin says:

      سلام وقت شما هم بخیر
      تمامی ارسال ها با پست پیشتاز صورت میگیرد. 2 الی 4 روز زمان ارسال می‌باشد.
      برای پیگیری سفارشات پس از خرید تنباکو نیز میتوانید با شماره هایی که برای پشتیبانی در فوتر سایت هستند تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ می دهیم
Call Now Button